Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmet arra, hogy az oldal jobb mükösése érdekében a Passat Klub Hungary weboldala is ún. "cookie"-kat, vagy "sütiket használ".
A webhely megnyitásával a felhasználó elfogadja az adatvédelmi nyilatkozatunkat.

Passat - B8 (2014-)

Passat - B8 (2014-)

Frissült a modelltörténet kategória!

A Passat B8 2014 június 3-án mutatkozott be, a Potsdambanban található Volkswagen Design Centerben.Ezidáig a Passatból 1973-as megjelenése óta több…

Bővebben
Passat találkozó - Jakabszállás 2018.05.05

Passat találkozó - Jakabszállás 2018.05.05

Gyertek tavasszal Passatalálkozni!

Bővebben
Passat B6, B7: Parkolófék motor pótlása.

Passat B6, B7: Parkolófék motor pótlása.

A cikkben taglaljuk, hogy milyen módon érdemes pótolni az elromlott rögzítőmotort.

Működés. Az elektronikus parkolófék (EPB),  2005 után gyártott modellekben került beépítésre.Felváltja a hagyományos kéziféket, és fölöslegessé teszi a megszokott kézifékkart.…

Bővebben
VW dízelbotrány: Visszahívás előtt és után.

VW dízelbotrány: Visszahívás előtt és után.

Teljesítménymérés szoftvermódosítás után.

Az azauto.hu csapata azt vizsgálta meg, hogy a VW dízelbotrányban érintett, 2.0 TDI motorral szerelt autókat (ez esetben egy B7-es…

Bővebben
Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Passat B8 az év autója!

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.…

Bővebben
Ablakemelő működtetése gyári...

Ablakemelő működtetése gyári...

Leírás az ablakemelő programozáshoz.

Pár perc alatt betudjuk állítani az autónk komfortelektronikájában azt, hogy a "gyári" távirányítóval fel, avagy lehúzhatjuk az autó ablakait.Úgy működik,…

Bővebben
300 lóerős lett a B&B Passatja

300 lóerős lett a B&B Passatja

Tagline

Tuningcsomagot adott ki a B&B cég a Volkswagen Passat 2.0 BiTDI-hezA B&B által 5,5 másodperces 100 km/órára gyorsulásra képes a…

Bővebben
Passat B8 2.0 TDI gyorsulás

Passat B8 2.0 TDI gyorsulás

Videótartalom, leírással.

A német Autogefühl megmérte a Passat B8 TDI gyorsulását, amelyet nagy örömünkre közzétették az egyik legnagyobb videómegosztó portálon.Először a 150…

Bővebben
Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2015 JoomlaWorks Ltd.

Népítélet

  • Passat 2.0 PDTDI Highline DSG 2008

    Szervusztok Passat barátok!

    2014. november 18-tól vagyok tulajdonosa...


    Bővebben


    Passat 1.9PDTI 105LE

    Sziasztok!

    Röviden szeretném megosztani az első benyomásaimat egy 2006-os B6 Comforline Variantról...

    Bővebben

     

  • Passat 2.0 PDTDI 103kW/140Le

    Sziasztok. Tapasztalatomat mesélném el egy  B7 es kombiról. ( Németországban élek )2015, Januárban elhatároztam hogy vásárolok egy autót...

    Bővebben

    Passat 2.0 CR TDI 110 LE

    Első Passatom. Kombi, 5-ös manuális váltós. (Előző kocsim egy suzuki swift DDiS - ez egy hírhedt multijet, amit mégis sokan szeretnek...
    Bővebben

  • Passat 2.0 PDTDI 103kW/140Le

    Autókereskedésben megláttuk az autót, ő lesz az a bizonyo első saját! Vezetett szervizkönyv, leinformálható...
    Bővebben

    Passat 1.6 Benzin/Gáz 101 LE

    2007 nyarán került a családba egy sötétkék 1.6-os sedan b5-ös passat. 2 hónapra rá már be is volt integrálva a gázszett...
    Bővebben

  • Passat - B5.5 2.5 V6 TDI Tiptronic (2002)

    Az autót kb 4 hónapja vettem egy Bp.-i kereskedésben ami kb 100 m re van a házunktol, a választás mellett az szólt, hogy...
    Bővebben


    Passat 1.9TDI 110Le ( AFN)

    Halló!

    2012 júnus.Renault Megane 1.4 eco.Még van rajta 1 év vizsga,viszont kiköpte a katalizátort...
    Bővebben

  • Passat 1.9TDI Automata

    Egy 1998-as autóról van szó, mely magán viseli a kombi jegyeit az elég jól felextrázottsággal....
    Bővebben

    Passat 1.6 TD (csótány)

    Az első dízel autónk volt. Kb. semmit nem értettünk a dízelhez. El is követtük a szokásos kezdők hibáit. Vizes pancsolt gázolaj tankolás, ledermedés, kiégett izzítókkal...
    Bővebben

  • Passat 1.9 TDI 81kW (1998)

    A B5-ös Passat-om az egyik legjobb dolog az életemben,volt 82-es 1.6D majd 98-as 1.9TDI aztán 2008-as 2.0 PDTDI...
    Bővebben

    Passat 2.0 TDI 140 LE

    Mikor megvettem (2010.01) 163.000 km volt benne. A kereskedő szerint makulátlan előélet, rendszeres szerviz... Na persze.
    Bővebben

  • Passat - B5.5 2.5 V6 TDI

    Az idén tavasszal vásároltam egy 2005-ös évjáratú Passat 3BG 1.9 PDTDI kombit Tiptronic váltóval...
    Bővebben

    Passat 1986 1.6 -os benzines 4 sebebesség 55 kW

    Szóljon itt egy történet első autómról egy 1986-os  4 sebességes 55 Kw-os (1576ccm) kék Passatról...
    Bővebben

  • Passat - B5.5 2.5 V6 TDI

    Na, ez az..A 2005-ös V6 TDi, 4motion , automatával megbolondított. A VW konszern szégyene, de állatorvosi lónak mindenképp jó.
    Bővebben

    Passat - B5.5 1.8T 150LE

    2008-ban sikerült vásárolnom egy 2002-es Passat 1.8T Highline-t! Sokáig szemeztem a skoda octavia RS változatával,de mégis ennél a típusnál maradtam...
    Bővebben

  • Passat - B5.5 2.8 VR5 4Motion

    Mivel ez a típus nem túl elterjedt, gondoltam legyen egy ilyen is itt :)

    Másfél éve vettem 2011.decemberében. Én vagyok a második tulaj....

    Bővebben

    Passat - B5.5 1.8T 2001 Highline

    2012 novemberében került hozzám az AUTÓ. Előtte egy 1.6os egyes Focust hajtottam...

    Bővebben

  • Passat - B5 1.9TDI 90LE

    Oldalakon lehetne sorolni a jó tulajdonságait, hogy miért jó autó, de beosztom egy fél oldalra :)

    Bővebben

    Passat - B6 2.0PDTDI 170LE

    Ha az autómra gondolok leginkább úgy tudnám jellemezni, hogy "Utálom de kell nekem" !

    Bővebben

  • Passat - B6 2.0TDI 140LE

    Nekem egy 2005-ös B6-os Sportline 140LE-s diesel-em van. Első tulajdonos vagyok tehát nincs rejtett elfelejtett hiba...

    Bővebben

    Passat B6 - 1.9 TDI 105LE

    Ez életem elő Passatja de már másban nem is nagyon akarok gondolkodni, a következő is...

    Bővebben

  • Passat - B5.5 4.0 W8 4Motion Limousine (2002) Első rész

    Kezdeném ott, hogy mindig is szerettem volna egy nagy hengerűrtartalmú, benzines, lehetőleg...

    Bővebben

    Passat B5.5 - 4.0 W8 4Motion Limousine (2004) Második rész

    Ott hagytam abba, hogy 270ezer kilométerrel eladtam a W8-cat...

    Bővebben

  • Passat - B5.5 1.9 PDTDI 130LE Tiptronic

    Az autó 2001-es 1,9 PDTDI 96Kw Trendline kivitel, Triptonic váltó. Hazai első forgalomba helyezéssel...

    Bővebben

    Passat B5.5 - Passat 1.6 102 LE

    Az autót másfél éve vettük tavaly március elején, de a vásárlás történetével nem fárasztok senkit...

    Bővebben

  • Passat - B5.5 1.9 PDTDI 130LE Tiptronic

    Az autó 2001-es 1,9 PDTDI 96Kw Trendline kivitel, Triptonic váltó. Hazai első forgalomba helyezéssel...

    Bővebben

    Passat B5.5 - 1.8T 150 Le

    Előélet: Kezdetben a Debreceni Önkormányzat használta, majd átment két kézen. Egy tűzoltóhoz került, tőle vettem át...

    Bővebben

  • Passat - B5 1.9 TDI 110LE

    2006-ban egy céges autóban láttam meg a fantáziát, így vásároltam a 110 lovas, AFN motorkódú 1,9 TDI Passatot...

    Bővebben

    Passat B5 - 1.9 TDI 110LE

    Egy 98évj. 1.9-es 110lovas AFN motorkódú Diesel a picike. Ha nem bánjátok el mesélem a kis történetét...

    Bővebben

  • Passat B4 - 1.9 TDI 90LE

    Az autó Passat B4, 1.9 TDI, 96-os, 1Z-s motorkódú, a szokásos extrákkal, manuális klímával. 2006-ban vettem az autót...

    Bővebben

    Passat B5 - 1.9PDTDI 115LE (2000)

    Második saját autóm, egy benzines Opel Omegáról váltottam, immár ötödik éve. Szerintem egy viszonylag jól felszerelt példány...

    Bővebben

  • Passat B4 - 1.9 TDI 90LE

    Eredetileg 3-as Golf kombit szerettem volna,de a kiszemelt példányt elvitték,igy 2 hét keresés után leltem rá a fővárosi autópiacon.

    Bővebben

    Passat B4- Passat 1.9 TDI 90LE

    Vásároltam 2010 januárjában motorhibásan külföldről(D) 1 évig nem is csináltam vele semmit, tehát még csak hibát sem tártam fel.

    Bővebben

  • Passat B4 - 1.9 TDI 90LE

    Megosztanám veletek szerény elfogult tapasztalataimat erről a  remek autóról.

    Bővebben

    Passat B2 - 1.5 D 50LE Variant (1980)

    2012.07.01. volt a nap, amikor Gyöngyösről megvásároltam a RatMobilt. Extrák sajnos vannak benne...

    Bővebben

  • Kezdetek

               Kezdetek
             1937

     

  • Passat B1

               Passat B1
             1973-1981

     

  • Passat B2

               Passat B2
             1981-1988

     

  • Passat B3

               Passat B3
             1988-1994

     

  • Passat B4

               Passat B4
             1995-1997

     

  • Passat B5

               Passat B5
             1996-2000

     

  • Passat B5.5

               Passat B5.5
             2000-2005

     

  • Passat B6

               Passat B6
             2005-2011

     

  • Passat CC

               Passat CC
             2008-2011

     

  • Passat B7

               Passat B7
             2011-2015

     

  • Passat B7

               Passat B8
               2015-

     

Bejelentkezés

Fórumstatisztika

  • Összes felhasználó:4171
  • Legújabb tag:CcAdam87
  • Összes hozzászólás:185k
  • Összes téma:116
  • Összes szekció:4
  • Összes kategória:12
  • Ma nyitott:0
  • Tegnap nyitott:0
  • Ma válaszok:0
  • Tegnapi válaszok:3

Népítélet


A fórumozókkal közösen megbeszélve kreáltunk egy olyan kategóriát, amelyben megosztjuk a saját tapasztalatainkat az autónkról.

Bővebben

Passat - B2 32B (1981 - 1988)

Írta: Mátyás Csaba.

Passat B2A második generációs Passat 1980 novemberében került bemutatásra. Az 5 ajtós ferdehátú és kombi modell egyszerre mutatkozott be. A platform neve B2 volt. Ez már merőben eltért az előző modellektől. A legszembetűnőbb változás a kasztnin volt észrevehető főként a szögletes alakú fényszórókon. Ugyanebben az évben mutatták be a szedán változatot, amelyet Santana névre kereszteltek.
A későbbiek folyamán az európai modelleket egytől egyig Passatnak hívták, miután átestek egy ráncfelvarráson 1985-ben. Ezen kívül Dél-Afrikában, Brazíliában, Nicaraguában és Kínában is készült kombi és lépcsős hátú kivitel egyaránt.

Ezt a típust Észak-Amerikában VW Qantumnak, Brazíliában és Kínában Santanának, Mexikóban pedig Cosar CD-nek hívták.

 

VW Qantum:

Quantum Syncro

A motorpaletta sokkal szélesebb lett, mint az előző generációs modelleknél és számos technikai újdonság került bevezetésre!
Ami igazán újdonságnak számított, az az 1981-ben megjelent 1,9 literes, soros öthengeres benzinmotor, aminek a teljesítménye elérte a 115 lóerőt!
Ugyanebből a soros öthengeresből 1983-ban megjelent még egy 2,0 literes változat is, de a teljesítmény nem változott, csak a forgatónyomaték.
Az 1,9 és 2,0 literes soros benzinmotor az Audi 80 Quattro és VW Syncro (négy kerék hajtás) modellekbe lett beépítve.
1982 augusztusában megjelent az 1,6 literes dízel motor, ami mindössze 4 lóerővel előzte meg az 1,5 literes elődjét, ami a B1-es modellekbe lett beépítve.
A fejlesztésekkel nem álltak meg, nem sokkal később, 1983 áprilisában megjelent az 1,6 literes turbó feltöltésű dízel motor is (51kW/70LE).

1.6 literes turbódízel:


1983-ban ezt követték az 1,8 literes benzin üzemű motorok, melyek körében a 87, 90 és 111 lóerős változatok készültek.
Az 1.8 literes 90 lóerős változatba került be elsőként a szabályozott katalizátor.
Végül 1985-ben megjelent a 2,2 literes benzinüzemű motor, aminek a teljesítménye 110 lóerő volt.
Ugyanebben az évben megjelent a motorpaletta addigi legerősebb változata, a 2,2 literes 136 lóerős benzinmotor is.
1985 júliusától gyártották az elektronikus blokkolásgátló rendszert (ABS) is. 1987-ben az addigi Passatok (B1, B2) eladási száma elérte a négymilliót!

A második generációs Passatot 1984-ben kezdték el gyártani Brazíliában, ami a Santana nevet viselte.
Santanát mind két ajtós, mind négy ajtós szedán kivitelben lehetett kapni.
1985 júliusában elkezdték gyártani a kombi változatot is, amelyet Santana Quantumnak (vagy csak Quantumnak) hívtak.
Ekkor a motorpaletta a VW EA-827-es motorokból állt, ami benzinnel és etalonnal működött.
Az 1988-as kifutó modelleket már 2,0 literes motorral szerelték. Ezek az erőforrások szintén benzinnel és etanollal működtek.
Az ilyen erőforrásokkal szerelt típusokat Santana 2000 és Quantum 2000-nek hívták.
Ezek a típusok az első két évben 4 sebességes manuális váltóval voltak felszerelve.
Későbbiekben került beépítésre az 5 sebességes manuális és a 3 sebességes automata váltó is.

Volkswagen Santana:

A Santana 4 ajtós szedán 1984-ben került bevezetésre Mexikóban, amely a Corsar CD nevet viselte.
Ebbe a típusba csak az 1,8 literes ( 63kW/85LE) erőforrást építették be.
Az autókat 3 sebességes automata és 4 sebességes kézi váltóval szerelték.

Volkswagen Corsar CD:

Az alapfelszereltségbe beletartozott a velúr kárpit, 4 hangszórós AM / FM sztereó rádió, fordulatszámmérő, szervó kormány.
Opcióként kizárólag a kílma berendezést lehetett megrendelni.
1985-től a következő színek kerültek bevezetésre: Alpine White(fehér), Mars Red (vörös),
Jade Green Metallic (zöld metál), Cosmos Silver (ezüst), Graphite Metallic (grafit metál).
1985-ben a Corsar új kárpit színeket kap, majd 1986-ban a 4 sebességes kézi kapcsolású váltót felváltja az 5 sebességes kézi váltó.
Ezután extraként elérhető volt az elektromos ablakemelő, központi zár és a fekete bőr kárpit is.
A Corsart 1988-ig gyártották.
1988 közepén még megjelent egy korlátozott kiadás, amely kétféle színből állt (fekete / ezüst) és a felszereltségbe beletartozott a fekete bőrkárpit is.
1988 végén a Corsar gyártása végképp megszűnt, de ennek ellenére hatalmas sikert ért el a mexikói piacon.

A második generációból több mint 1,4 millió példány kelt el.

FŐBB JELLEMZŐK

Megnevezés
Volkswagen Passat (Európa)
Volkswagen Quantum (Észak-Amerika)
Volkswagen Santana (Brazília / Kína)
Volkswagen Corsar (Mexikó)
Gyártás 1981 - 1988
1984 - (Kína)
1984 - 1988 (Brazília) 2006-ig újabb változatok
Besorolási osztály
középkategóriás autó
Elrendezés/Meghajtás orrmotoros - elsőkerék/összekerék
Platform Volkswagen B2
Motorok Benzin
1,3l
1,5l
1,6l
1,8l
1,9l
2,0l
2,2l
Dízel
1,5l D
1,6l D
1,6l TD
Erőátvitel 3 sebességes automata, 4 és 5 sebességes kézi
Tengelytáv 2550mm (Passat)
2548 mm (Santana)
Hosszúság 4599 mm (GL)
4590 mm (GS Syncro)
4572 mm (Pre-Facelift Santana)
4546 mm (Facelift Santana)
Szélesség 1707 mm (GL)
1694 mm (GL Syncro)
1700 mm (Pre-Facelift Santana)
1710 mm (Facelift Santana)
Magasság 1392 mm (GL)
1473 mm (GL Syncro)
1423 mm (Pre-Facelift Santana)
1427 mm (Facelift Santana)
Üzemanyag kapacitás 15,8 US gal (GL)
18,5 US gal (GL Syncro)
Eladott példányszám
1,4 millió

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


.

Lock full review www.8betting.co.uk 888 Bookmaker

Jelenlévők

Passat Klub Hungary a Facebookon