Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmet arra, hogy az oldal jobb mükösése érdekében a Passat Klub Hungary weboldala is ún. "cookie"-kat, vagy "sütiket használ".
A webhely megnyitásával a felhasználó elfogadja az adatvédelmi nyilatkozatunkat.

Passat 1.6 TDi 80 LE

Írta: Lukács József on . Beküldve: Passat - B3 (1988 - 1994)

Sziasztok!

 

Megosztanám veletek szerény elfogult tapasztalataimat erről a  remek autóról.

 

2004 Októberében vettem a járgányt,utólag visszagondolva egy kicsit bepaliztak vele de már nem bánom..

Szervizelve szerintem nem nagyon volt mert már hazafelé elszakadt a generátorékszíj és aránylag hamar jött a belső radiátor eldurranás és a hengerfejezés....

Ha már a motorhoz nyúltunk,a bátyám segítségével kicseréltünk rajta mindent amit lehetett szerencsére fúrnunk nem kellett...

Ezután még jött egy komolyabb probléma ,a motortartóbölcső szétrohadt és ki kellett cserélni...

Vettem egy benzines német B3-at hozzá donornak,mert egy új bölcső drágább lett volna....

Szerencsére garázsban tartották ezért a kasztni nagyon jó állapotban volt-van.

Ezután már komolyabb problémák nem adódtak,az úton még sosem hagyott bár volt néhány apróbb próbálkozása de mindig orvosolni tudtam valahogy..

Eleinte napi használatban volt megspékelve néhány 1500-2000 km es túrával de mára már csak hétvégi és túraautó titulusba került.

Meg kell említeni még hatalmas túratankját ami akkor volt igen hasznos amikor még volt "olcsó" gázolaj beszállítóm mert akkor pl: Velencét megjártuk oda vissza egy tankkal.

Fogyasztása meglehetősen szerény de ezzel együtt jár az is hogy 4 személlyel már jól meg kell gondolni ha előzésbe kezdünk.

Pár éve volt turbófelújítás,és volt egy olyan gond amire nem is gondoltam volna: 80000 km enként a kipufogó tőcsavarokat után kell húzni mert kipotyognak...

Nagyon tágas,sokoldalú autó nincs benne számítógép ezért a pilótának kell résen lennie hogy mikor mi kíván egy kis törődést,ha kell az ember hozzá mer nyúlni...

Vettem egy bontott klímát és beépítettem szépen..

Ha valaki új autót szeretne,cserélje ki a váltóolajat! Óriási változás ! :)

Volt egy főfékhenger és a teljes fékolaj csere is nemrég...

Továbbá az egyik termosensort ki kellett cserélnem mert nem mutatta a hőfokot.. 1300 Ft

Féltengelycsukló csere volt legutoljára..

Unaloműzésképpen kivettem a klímát és betettem egy B4 műszerfalat! :)

-25 ben kinyomta a segédtengely csapágyat,1600 Ft volt az új.

 

Tudnék még sok mindent írni de a véleményem leszűrhető : ÉN NAGYON MEG VAGYOK ELÉGEDVE VELE.

 

 

 

Lock full review www.8betting.co.uk 888 Bookmaker