Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmet arra, hogy az oldal jobb mükösése érdekében a Passat Klub Hungary weboldala is ún. "cookie"-kat, vagy "sütiket használ".
A webhely megnyitásával a felhasználó elfogadja az adatvédelmi nyilatkozatunkat.

Passat 1.9 TDI 90LE 1Z

Írta: Zombie111 on . Beküldve: Passat - B4 (1995 - 1997)

Vásároltam 2010 januárjában motorhibásan külföldről(D) 1 évig nem is csináltam vele semmit, tehát még csak hibát sem tártam fel. 2011-ben eljött az idő hiba feltárás. hiba oka csapágygolyó az égéstérben( honnan?) hát kiderült hogy idegenkezűség lehetett. hengerfej csere volt az első megoldás miután működik az autó akkor irány a hatóságokhoz, hogy rendszámot kapjon.

meg is van hurrá:) Trabant után az én magasságommal nagyon élveztem, hogy elférek az autóban és mindemelett nagyobb biztonság, és kényelem mellett olcsóbban tudok közlekedni. aztán jött egy két hiba.

elöször megállt az autó valami rossz minőségű GO.-tól ( egyik hipermarket lánc saját töltőállomása) nem volt olcsó hogy ujra müködő képes lett az autó

aztán rossz volt a hengerfej, amit sikerült feltenni rá, mert leesett a szelep és megrendezte a már nem fiatal motort. ekkor sikerült egy kontár autószerelőhöz elvinni, aki megcsinálta müködött is, viszonylag jól is ment, de nem sokat mindössze 16000km -t ment el a frissen felújított motor 150'000Ft-ért, nem voltam boldog. mielőtt még a baj megtörtént volna még a turbó is megadta magát egyszer.

mikor a frissen felújított motor összekoppant, motor csere mellett döntöttem. vettem egy donor autót(vento) kb 240'000km-el tökéletes választás volt nem volt drága az autó, amit kiárultam így az utolsó csepp olajig hosszu távra tekntve ingyenes volt a motor csere. 

ezután röviddel rájöttem, hogy ezzel kellet volna kezdeni az egész VW projektemet. tanultam belőle.

525100Km-el került hozzám az autó így is került forgalomba.

545911km környékén volt a motorcsere

jelenleg 572000km van benne az újjonan bele tett motorral már közel 30'000km mentem és hibátlan ASD váltóval azóta csak  kopo alkatrészeket cserélgetem, és építem bele lehetőség szerint az összes gyári extrát. egy teljesen alap passatba

alap extrái:

elektromos tető, abs, 2x airbag, szervo kormány, centrálzár

amióta nálam van belekerült extrák

első elektromos ablakok (gyári)

utánfutó visszajelzős 3-lámpás(UF AIRbag, ABS)

ködfényszoró, és kapcsolója

középkonzol világítás ledesítése

kinyitható kesztyűtartó

gyári hangrendszer( mert ez sem volt benne)

csomagtér rolo

szellőztetett első féktárcsa, a teli helyett

tervezett extrák:

tempomat

kiegészítés 4 elektromos ablakra

fedélzeti computer

digit klíma

tetősin

gyári távírányítós kp zár rendszer

a kezdeti nehézségeket leszámítva meg vagyok elégedve az autóval, keveset fogyaszt, nem eszi az olajat, kényelmesen lehet vele hosszú utakat menni.

nem bántam meg, hogy a magas futásteljesítés ellenére belevágtam...

 

Lock full review www.8betting.co.uk 888 Bookmaker