Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmet arra, hogy az oldal jobb mükösése érdekében a Passat Klub Hungary weboldala is ún. "cookie"-kat, vagy "sütiket használ".
A webhely megnyitásával a felhasználó elfogadja az adatvédelmi nyilatkozatunkat.

Passat 1.9 TDI 110LE

Írta: Gerike on . Beküldve: Passat - B5 (1996 - 2000)

üdv!
Egy98évj. 1.9-es 110lovas AFN motorkódú diesel a picike. Ha nem bánjátok el mesélem a kis történetét legalábbis onnantól, hogy hozzám került. Egy Bp-i kereskedésben találtam rá, előzetes telefonálgatások után indultam a közel 180 km-es útra. A kereskedő közölte, hogy az autó törött volt össze van rakva szépen csak a légzsákok nincsenek benne. Nem igazán tántorított el a hír... szerettem a kihívásokat tehát elindultam érte. Körbenéztem kívül beül belül gyönyörű fekete bőrbelső kívül szép fehér(hozzá teszem ezt laikus szemmel néztem).Hát megvettem és alkudtam is 50-e Ft-ot. Még az nap meg mutattam 1 ismerős szerelőnek akinek az volt az első szava "Ezt te megvetted??". Rá nézett körbenézte és közölte, hogy erre az autóra csak költeni lehet mert a főtengelyszíjtárcsa szarul jár biztos a főtengely is. Alá nézett meg voltak repedve a váltótartóbakok csöpögött az olaj stb. Kezdtem nagyon elkeseredni, hogy szopóágon vagyok. 1 hónapig örlődtem, hogy mit csináljak. Tesómnak is ugyan ez a konstrukció van csak  kombi és nála is volt 1-2 hiányosság ezért arra az elhatározásra jutottunk, hogy hozunk 1 bontani való passatot. Fél évig szopatott az állítólagos "rokon-sógor" , hogy ő hoz 1 bontani való autót csak most ez meg az. Tavaly nyáron bepörögtem és vettem egyet ugyan ezzel a motorkód felszereltség stb. sokatok örömére :) . Itt már nem voltam annyira laikus és szerelőt is váltottam aki közölte velem, hogy nem akkora a baj mint ahogy az előző szerelők bemutatták a helyzetet( az egyik motort akart cserélni, hozzá teszem még mindig az eredeti motorja van benne és megy mint a bajnok). Tehát vissza térve az autó bontás után elég nagy rálátásom lett erre az autó típusra mi hol merre hány méter és elég sok dolgot meg csinálok már az autón. Amit ki kellett cserélni az "ezt te megvetted?" autóból az 1 főtengelyszíjtárcsa ami össze vissza járt, 1 klíma feszítő görgő mert meg volt hegesztve és ugy volt föltéve (szerintem amikor összetört az autó minimálisat akartak rá költeni és így egyszerűbb volt (hogy tört volna le a keze annak a kontárnak) a váltótartóbakok meghegesztve/megrepedve ja és 1 kartergázcsövet kellett még cserélni de ezt hallottam többektől, hogy ebbe a típusba el szokott repedni  és végül 2 adagoló tömítés cseréltem ki és mind ezt jómagam a szíjtárcsát és a feszítőt kivéve, na de ennyit a motorról. A futóművemre is azt mondták h minimum 200-e Ft-ot lehet rákölteni. Erre is azt mondta a mostani szerelőm hogy lehet rá annyit költeni de nem kell. 1 db lengőkart kellett cserélnem 2 stab patkót és 1 futómű beállítás ja és lesz 1 bölcső csere jövőhéten mert amikor összetörött kicsit kapott és azt mondta a szerelő h mintha picit deformált lenne. Úgy kb ennyi ami jellegzetes hibái ennek a típusnak azok a lengőkarok(ha 1 kifingik viszi az autót le az útról) de ha kivan cserélve tökéletes a futómű, a lámpák be mattulnak(polírozható, cserélhető) Amúgy az egyik legjobb konstrukciója a VW-nek ez a passat mert ugye még mindig az a motor és futómű van az autóba és megy mint az állat pedig nincs benne chip. Ja és nem utolsó sorban a a  fogyasztása is tetszetős 5 L :) Remélem nem voltam túl hosszú és unalmas. 


Lock full review www.8betting.co.uk 888 Bookmaker