Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmet arra, hogy az oldal jobb mükösése érdekében a Passat Klub Hungary weboldala is ún. "cookie"-kat, vagy "sütiket használ".
A webhely megnyitásával a felhasználó elfogadja az adatvédelmi nyilatkozatunkat.

Passat 1.9 TDI 90LE

Írta: kismagyar on . Beküldve: Passat - B5 (1996 - 2000)

Itt még szemöldökkel :)Oldalakon lehetne sorolni a jó tulajdonságait, hogy miért jó autó, de beosztom egy fél oldalra :) 3 éve vettem, édesapám segítségével az autót, előtte egy AUDI 80 (kocka) 1.6TD autónk volt, nagyon imádtam azt is a hely, a fogyasztás az extrák, a kényelmes utazás miatt, de egy újabbat szerettünk volna. Nos a Passat egy megfizethető autó, mondom ezt azért, mert ár/érték arányban nagyon jó ez a B5-ös 1.9 TDI. A kényelmes utazás nagyon jó, még 17-es felnikkel is, a hely benne hatalmas pedig sedan, a fogyasztása nyáron nekem 5-7 liter-ig klímával. Az extrák kínálata, elektromos ablakok, klíma - nem túl nagy, de szerintem ezzel meg lehet elégedni... Én horgászni is, túrázni is vele járok, de mindíg rendben van tartva, ha kell naponta kenem viasszal, és hetente polírozom a felniket. Nagy becsben van tartva, hiszen eddig egy idős orvos volt a tulaja, nagyon nem volt széthajtva, hát nálam sem lesz idő előtt lekukázva, 200-al menni minek, hiszen a büntetéseket fizesse az akinek van rá keret, én megőrzöm a füstmentes és kopogás mentes állapotát. Fura aki ült benne eddig, mindenki mondta, hogy ő is szeretne egy ilyen autót :) Sokan megnézik, pedig csak tisztán van tartva, ültetve sincs, chip-elve sincs, egyszóval semmi dolog nincs rajta amit a környéken belepakolnak a srácok, persze milyen jó az amikor a barátnőm ott ül mellettem, és elmegy mellettünk egy ilyen passat füstölve, és csak annyit mond, hogy ha 20-szal mennénk sem érdekelne, mert a zene szól, és az üdítő sem ömlik ki :) majd nézi az embereket az utcán ahogy minket néznek... Nem akarok nagyképű lenni, de szerintem ez az autó egy élettárs lehet, ha figyelünk rá. Hibalista - kopásból eredőek: - ajtók mikro kapcsolói sorban adják meg magukat, már lassan mindegyik ajtón ki lesznek cserélve :) - alu lengőkarokat és néha egyet egyet kell cserélni, de ezt a felni is érzi ilyenkor, én meg érzem, hogy jók az utak... Azthiszem többet nem írok, mert ez már mind az én fülemet bántotta ami ki van cserélve. Persze egy ennyi éves autótól senki ne várja, hogy semmi gondja nem lesz vele, de amit eddig az autóra költöttem szervízdíjjal együtt a három év alatt az 220eFt (kormány összekötő, turbócső, lengőkarok összesen 4, szíjak és görgők, motortartó bakok, fékbetétek és tárcsák, alsó klímacső) Nos ha valaki ezt az összeget sokallja akkor nézzen utána, hogy mennyi minden ki lett cserélve és milyen áron. Nem kell egyből a legdrágább helyre vinni a kocsit. Egy szó mint száz, én bátran ajánlom ezt a kocsit mindenkinek, mert családbarát nagyon, lehet van nála gyorsabb, de akkor vegyük a 110Le-s változatot ha jobban akarunk előzni. Van olyan ismerősöm akinek 630.000km-er van az ilyen passat-jában, ő újjonnan vette és ide jár ki vele írországba. Még most sem szeretné lecserélni. :) Képeket sajnos nem tudtam feltölteni az autóról, de a profilomban van egy kettő a kocsiról, a nevem : kismagyar.

2013.augusztus: Sikerült eltöltenem egy bő hetet az otthoni 40fok-ban és megtapasztaltam, hogy miként viselkedik egy cooler-es tudbo dízel motor. Mivel meleg van és van benne klíma mindíg be volt kapcsolva, szépen le is hűtötte az autót, viszont természetesen elvett az autó teljesítményéből, mert tiszta hideg levegőt a gyári cooler nem nagyon jutatt neki érezhető volt a teljesítmény csökkenés, pláne ha beleültünk 5-en + klíma + előzés... Így az eddigi elgondolásaimmal ellentmondva meg lett Chip-elve az autó, nos észrevehető a különbség, nem lett füst hiszen nem ez volt a cél, hanem a dinamikusabb közlekedés. Egész szépen húz az autó, nem kell aggódni előzésnél, nem tudom egyenlőre mennyi a lóerő és Newtonméter plusz, de egész jó lett :) A fogyasztást is mértem 2-szer is, volt rá alkalom, mert 3 nap alatt 1000km-ert mentem az autóval, és az eredmény vegyes használat klímával 5,6 liter! Ha kinyomtam a szemét akkor klímával 6,2! :) Nos szerintem elég baráti értékek az eddigi vegyes 6liter és szemkinyomós 7liter után :) Hidegben alapból jobban teljesít a 90Le-ős, de most melegben elkellett a plusz erő. Amúgy az autó hozza a tökéletes formáját, és hozza a lengőkar cseréket, de hozzáteszem én 17-es /45-ös gumikkal járok, és nem mindíg a legjobb utakon, szóval ez érthető. Amikor a 195/65/r15-ös kerekek voltak fent ilyen dolgok nem történtek, de nem is nézett így ki az autóóó :) :)

2014.március: Előjött ismét pár probléma, sorra adta meg magát a másik három mikorkapcsoló is, de ezek cseréje időszerű, ha az autó életkorát nézzük. Lengőkarok terén és futóművileg még mindig nem kellett hozzá nyúlni a legutóbbi csere óta, így megcáfolom azt, hogy szinte állandóan kell cseréni, senki ne dőljön be ezeknek a dumáknak. Közben átléptem a 250.000km-es határt is, semmi füst a kocsiból, indul pöccre, megy nagyon szépen, szerintem köze van hozzá a V-Power + spuri üzemanyagnak is, a fogyasztás még mindig alacsony :) Továbbra is ajánlom mindenkinek a típust, idén is megyek Európában több helyre kirándulni, év vége fele már a kuplung csere is esedékes lesz, de nem meglepő ennyi km-er után.

 

Lock full review www.8betting.co.uk 888 Bookmaker