Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmet arra, hogy az oldal jobb mükösése érdekében a Passat Klub Hungary weboldala is ún. "cookie"-kat, vagy "sütiket használ".
A webhely megnyitásával a felhasználó elfogadja az adatvédelmi nyilatkozatunkat.

Passat 1.9TDI 110Le ( AFN)

Írta: Kisgyerek on . Beküldve: Passat - B5 (1996 - 2000)

Halló!

2012 júnus.Renault Megane 1.4 eco.Még van rajta 1 év vizsga,viszont kiköpte a katalizátort,szar a fékerőszabályzó,fékeket is kéne lassan cserélni,megjelent egy kis rozsda a bal hátsó íven stb...Barátnőm kérdezi :

-mennyi lesz?

- Sok

-Jó akkor majd apránként megcsinálod!

Hát nem mertem szólni semmit.Pedig az álom már megvolt.Viszont másnap:

-Te!?Peti!Érdemes erre költeni?

-Őőőőőőő.... nem!?

-Mi lenne ha vennénk egy ollan autót mint ami a Tomi haverodnak van?Ollan Passatot!Vagy az is drága?

-Őőőőőőő én vennék!Pénzünk van!No meg az autó az Dízel is meg kombi is!

Komolyan mondom illet még nem éltem,ez a csaj okos!Nem is kellet sírni neki!Tudja mi kell nekünk!És hát mivel nagy divat volt a behozatal és itt lakunk az Osztrák határ mellet gondoltam olcsóbb lesz kint nézni autót!Így vettünk Augusztusban Bécsből egy paszulyt 1800-euróért.278000km Kívül minden oké,fékek szarok,adagoló folyat,hátsó ablaktörlő szar,szélvédő repedt,lengőkar 2db kuka,belül bézs bőr sajnos /ráadásul szakadt a varrásnál/de ennyi pénzért ez jár.Lássunk neki!Adagoló le szétszed tömítések cseréje,mehet vissza vezérlésben még csak 45.000km jó az még.Lengőkarok 2db csere Lemförder.Első féktárcsák csere betéttel együtt Textar.Új hátsó Valeo ablaktörlőmotor mivel a régi menthetetlen volt.Kartercső is cserés volt.Vezető ülés szétszed,kárpitos ismerős megvarta.Irány a szélvédős csere az is és már mehet is vizsgára.Életem egyik legszebb napja volt amikor kezembe kaptam az összes papírját.Jó jó a gép csak mehetne egy picit jobban így kapott egy kis chippet. Mentem vele kb 12000km-ert és meguntam,hogy kemény a kuplung így megkuplungoztuk főtengely szimeringeztük .Aztán egyszer csak elfosta magát egy hátsó lengéscsillapító cseréltem azokat is.A turbó geometriám is megszorult egyszer,azon a héten le is szedtem kitakarítottam.Tanken,Fahren,Sparen és egy újabb hiba bal hátsó nyereg megszorult csere.És csak mentem mentem mentem semmi hiba úgy döntöttem kap egy kis szépítést belül mivel igen idegesítettek a csúnya ülések könyöklő váltószoknya és kormány így ezeket újra bőröztettem.Lefoliáztattam  a hátsó ablakokat,vettem rá gumikat,téli felninek meg szereztem Audi A4 gyári alufelnit.Olajat 10.000km elteltével mindig cserélem csak Castrol 10w40 +Mann szűrők /levegő is !/2013 Augusztusában megünepeltük a volt barátnőmmel ,hogy már egy éve megvan és esküvőnk autójaként feszíthetett kedvencünk.Remélem 2 év múlva már baba kocsi is lehet belőle.Vezérlést nemrég cseréltem,Contitech.Én imádom.Most 306000 km van benne.Most már túl van a kamaszkoron pedig csak 17 éves.Fogyasztása 5.4 környéke hegyen-völgyön hatot még sosem mértem,hozzáteszem csak a sógoroknál tankolok,ha itthon véletlen kell akkor meg csak a schell-nél.Pár szó annak aki tervezi,hogy illet vesz: költhetsz rá mert a jót sose adják el,de ha túl vagy a nehezén csak örömöt tud okozni!Ollan embertől ne vegyél autót aki azt mondja,hogy ezt csak tankolni kellett!A fogyasztásra visszatérve a Renaultunk evett 7-8 litert az barátok közt is minimum 1 liter különbség ami 100 km-en 400ft 1000km-en 4000ft 10.000 km-en 40.000ft.Ami elég sok mindent fedez.Amit figyelni érdemes vásárlásnál az a kaszni elsősorban ha javítani kell sose lesz az igazi sose lesz tartós!Kuplung!Ne legyen kemény,ne fogjon túl fent,vagy számolni kell a cserével.Fütyülő hang se jó ha jön a turbó felől mert az is a végét járja.Fontos még hogy a főtengely szíjtárcsa ne lafogjon ha járó motornál rátekintünk mert az a rossz szervízelésre utal javítása drága is lehet.Kábelekre is érdemes odafigyelni feltűnő kóbor szakszerűtlenül szerelt kábelek sok bosszúságot okozhatnak PL,tuning lápáknál erősítőknél stb nem gyári dolgokat érdemes kerülni az illeneket!

Lock full review www.8betting.co.uk 888 Bookmaker