Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmet arra, hogy az oldal jobb mükösése érdekében a Passat Klub Hungary weboldala is ún. "cookie"-kat, vagy "sütiket használ".
A webhely megnyitásával a felhasználó elfogadja az adatvédelmi nyilatkozatunkat.

Passat B5 1.6 Benzin/Gáz 101LE

Írta: h.david.b on . Beküldve: Passat - B5 (1996 - 2000)

18447432_1609123149128122_252737949334976349_n.jpg (960×720)18519510_1609127055794398_7269941054964257260_n.jpg (960×720)

Helló!

 

felszereltség: abs, digitális kétzónás klíma, utólag beszerelt DRL, 4elektromos ablak, 4 hangszóró, elektromos tükörfűtés, elektromos tükörállítás, fényszóró magasságállítás immobilizer, tolatóradar, centrálzár, váltózár, vonóhorog.......

fogyasztás: Benzin: város 9-10, országút 6-7<br /> Gáz: város: 10, országút 8
benne lévő km már több mint 565ezer km ! (semmi gond a motorral és komolyabb baja nem is volt soha, leszámítva egy gyűrűzést otthon 510-ezernél 2015nyarán (letapadt olajlehúzó gyűrű)) jelenlegi km óra állás: 565.000km

 

2007 nyarán került a családba egy sötétkék 1.6-os sedan b5-ös passat. 2 hónapra rá már be is volt integrálva a gázszett 265ezer forintért.(ami persze másfél év alatt visszahozta az árát)

sokan félnek ettől a motortól, de állíthatom NEM KELL! nem lesz versenyautó viszont szépen húz, teszi a dolgát. a digitális klíma városban azért érezhető eléggé, akkor kicsit lomha lesz igaz ami igaz, de országúton már kevésbé érezhető.  (csak tagadni tudom akik szidják az 1.6-os teljesítményét) nem lesz erőgép, nem fog versenyezni, viszont szépen dinamikusan lehet vele menni minden gond nélkül szépen megy szépen gyorsul, szépen veszi a kanyarokat, dinamikus vezetés mellett sincs érezhetően sok többletfogyasztás, illetve 200kg +2 utas súlyával semmi észlelhető többletfogyasztás!


a kopó alkatrészeken kívül (lengőkar,olaj,ékszíj,lengéscsillapító...stb) semmi probléma nem adódott se a gázos se a benzines résszel. szerelése édesapám mellett megtanultam minden részét javítani, így nem látott mióta a családban van autószerelőt leszámítva a műszaki vizsgán és a gázbeépítést jogosítványom lassan 4 éve van viszont ebben a b5-ösben illetve az előző b3-as passatban nőttem fel. édesapámnak köszönhetően hogy rengeteg km-rt ment az autóval (napi 200km) én hamar megtanultam vezetni és én is vezettem már jogosítvány megszerzése előtt is jó pár ezer km-t gyakorlatilag 8 éves korom óta vezetek.

 


2012 telén megvásároltam az autót édesapámtól, és így az első saját autóm egy igazi b5-ös passat lehetett!el sem tudok képzelni jobb autót mint ez (pláne nem kezdésképpen) szerencsésnek mondhatom magam.(de félreértés ne essék nem csak úgy megkaptam hanem normál piaci áron megvásároltam és a pénzt is én magam nyári illetve iskola melletti munkával kapartam össze rá)
azóta sem volt semmi gond vele, leszámítva hogy 2014 telén ac pumpa tönkrement (de a gázrendszernek hála az autó direkt gázzal is beindult és ment szépen amíg nem vettem bele új ac pumpát)

de jött 2015 januárja elkezdett bohóckodni a gázos rész. valószínűleg a gázszámítógép lassan de biztosan megadja magát így 7-8 év után ez az első komolyabb gondja az autónak amit valószínűleg nem olcsón úszok meg. végül egy hőfokjeladó (4000ft) és egy injektor állítás rendbe szedte. így 10 alatt megúsztam, és mégsem volt komolyabb baja.

2015.08. nagy szerviz. a gázrendszernek csak egy hőfokjeladó volt a bibije 5000FT volt, illetve egy injektor állítás diagnosztikával.
a motor viszont siralmas lett :( füstölt mint egy dízel és csipegette az olajat. megoldás egy gyűrűzés volt házilag [szóval nem volt munkadíj] (3400FT/henger áron tömítéssel együtt 21000ft volt a motorfelújítás azaz a gyűrűzése) és megint szépen duruzsol az 1.6-os motor. eltűnt a füstje és az olajat sem eszi már :) a műszakin 2 hétre rá átment simán, egy új katalizátor társaságában. de most teljesen kitűnő motorikus állapotban van ismét :)

2016.03.25. azóta sem jött elő baja, szépen teszi a dolgát a motor, most az idő vasfoga teszi a dolgát a sárvédőnél (rozsda), és kezd előbújni a hólyag a csomagtartón, illetve a gumi díszek öregednek nagyon.

2016.05.29. egy bal oldali féltengely gumiharang cserére szorult, amiből komplett bal féltengelycsukló  csere lett

2017.01. bal első ablakemelő szerkezet csere, fabia ködlámpa beszerelése,  korrodált elemek cseréje (sárvédő csomagtartó) így most teljesen rozsdamentes az autó ismételten

de összességében csak jót tudok az autóról mondani. mindenkinek ajánlom ezt a típust, nagyon jó kis autó!

mindenkinek ajánlani tudom aki jó középkategóriás, elegánsabb autót akar venni alacsonyabb árfekvésben, és viszonylag olcsó alkatrész árakkal. 

Lock full review www.8betting.co.uk 888 Bookmaker