Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmet arra, hogy az oldal jobb mükösése érdekében a Passat Klub Hungary weboldala is ún. "cookie"-kat, vagy "sütiket használ".
A webhely megnyitásával a felhasználó elfogadja az adatvédelmi nyilatkozatunkat.

Passat 1.6 102 LE

Írta: Kentharo78 on . Beküldve: Passat - B5.5 (2000 - 2005)

Üdv mindenkinek!

Népítélet kettőpontnullás verzióra frissítve!

Szóval, 2011. márciusi vásárlás.

Az óra szerint 123632 km volt benne, mint utólag kiderült, ez nem nagyon fedte a valóságot.

A szekér belső ügyileg is, motortér ügyileg is rendben volt, viszont van rajta jó néhány karc és kavicsfelverődés nyoma elől-hátul, ami egy tíz éves autón még elfér. Ezen apróságoktól eltekintve jó esztétikai állapotban van.

A vásárlást követően a szokásos kötelező szervizen, ablakfóliázáson esett át az autó, illetve két garnitúra új gumival lett ellátva két szett acél felnivel. Maradtam a 15-ös méretnél, ezek picit olcsóbak, az acél meg strapabíróbb, és az 1.6-os motorhoz szerintem nem kell nagyobb gumi. Ezek mindösszesen kábé 176ezerbe kerültek. 5000 km és három hónap múlva jött a kis sárga lámpa. Új trafó 12000, illetve új gyertyasor 8000-ért. Hazafelé megint sárga lámpa. Diagnál semmi, szerelésnél kiderült lyukas volt a levegőcső két helyen is. Csere bontottan 9000-ért (elég ritka ez is, mit a W8) plusz a vákuumcsövek pár száz forintért. Műszaki előtt az első féktárcsák+betétek cseréje 56 ezerért. Szeptemberben műszaki gond nélkül, persze mint említettem, kiderült, hogy két évvel ezelőtt 160ezret mutatott az óra. Most meg 131-et. Remek. Mindegy, a kocsi rendben van. Idén nyáron megint a kötelező, plusz megfejelve a kormány gömbcsuklókkal és a féltengely gumiharangokkal. Ezek 17 ezerbe kerültek. Mindent egybevéve az autó másfél éve és 18ezer kilométer megtétele után az extrákat is beleértve (Üléshuzatok a galériámban és az ablakfólia) kábé 300ezerbe kerültek, ami valljuk be őszintén szerintem egyrészt nem sok, másrészt a nagyobbik fele nem lett volna muszáj.

Most, hogy külföldön vagyok, (Már 2013. májusa) a nejem cseréltette a vezető oldali komplett ablakemelő szerkezetet bowden szakadás miatt, illetve az önindító behúzó tekercse vacakolt néha, ezt kitakarítással és zsírozással lehetett javítani. Most kábé 145ezernél jár az óra. Nem vészes. Őszre tervezem a lengőkarok cseréjét, néha a futómű felől a kanyarokban dőléskor koppanás hallatszik, szerelő szerint a szilentek fáradása, elöregedése. Még a gyári készlet van benne. Ideje lesz cserélni őket….

A gép megy, üzembiztos, de eszik. Nem szépítem. Kicsi motor, nagy autó, benzin. Általában 7,5 - 8 liter körül jövök ki, de ez vegyes érték. Városban szeret enni, de ha odafigyel az ember a takarékos vezetésre, akkor nem nagyon megy 8-8,5 fölé. Még valami, a klíma digit benne, pazarul üzemel, de nem érdemes városban használni. A motor erőlködik, és sokat fogyaszt. Városon kívül viszont nincs gond. Nem szabad elfelejteni, hogy van hátránya ennek a típusnak, aki gyorsulni akar, vegyen TDI-t és tunningolja fel. Ez tényleg nyugdíjas autó. Rövidtávon, kevesebb megtett utakkal nem akartam dieselt venni. Ez nem mentegetőzés. Évi 10ezerrel pont elég. Összességében nem költöttem rá sokat, bár nem is megyek vele annyit, hogy jobban koptassak ezt-azt. Üzembiztos, ez tény. Én szeretem. Ha egyszer lesz utódja, arról tuti, hogy itt fogok érdeklődni, mielőtt ezt lecserélem. Bár jó darabig nem teszem.

Remélem, a főni nem lesz zabos a regény miatt! Nevetés

Tisztelettel: Buka Mihály

Lock full review www.8betting.co.uk 888 Bookmaker