Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmet arra, hogy az oldal jobb mükösése érdekében a Passat Klub Hungary weboldala is ún. "cookie"-kat, vagy "sütiket használ".
A webhely megnyitásával a felhasználó elfogadja az adatvédelmi nyilatkozatunkat.

Passat - B5.5 2.3 VR5 4Motion Comfortline 2004

Írta: arcilla on . Beküldve: Passat - B5.5 (2000 - 2005)

Mivel ez a típus nem túl elterjedt, gondoltam legyen egy ilyen is itt :)

Másfél éve vettem 2011.decemberében. Én vagyok a második tulaj, előtte cégautó volt :) 2.3 benzin... M.o.-n vásárolt, végig vezetett szervízkönyvvel. Felváltva vitték 2 VW szervízbe, hívogattam őket vásárlás előtt és nagyon egybevágott a mondandójuk, úgyhogy a km valós. 152.000 km.

Gondoltam havi 1000 km-et teszek bele maxiumum, élményautózni jó lesz :) Aztán pár hónap múlva melóváltás, és mindennapi társam lett a Passat. Máfél év alatt került bele pontosan 50.000 km. 

Tapasztalatok, hibák, stb. :

Mikor vettem, világított a motorkontroll lámpa. Kiolvastuk, vezérműlánc megnyúlt a jeladók szerint. Kitöröltük, mivel 150e.. ugyan, kb 300-at kell bírnia és nem is csörög zörög, semmi, biztos csak véletlen bevillant. A kuplung cserés volt, arra számítottam. 

Megvettem, örültem, kényelmes, nagy, jó hangja van az 5 hengernek. De engine check megint kivillan. Természetesen a vezérműlánc a tűzfalnál van, egész motort ki kellett dönteni, de mind1, úgy is kuplungszerkezetet is akartam cserélni. Aztán az 1 hetes meló közepette olvasgattam külföldi fórumokat és rájöttem, hogy nem a lánc nyúlott meg, hanem van egy fogaskerék ami túl puha anyagból van és leeszi a fogait a lánc. Többen perelték már emiatt a VW-t, beismerte, ez van..
Nálam is ez volt a gáz, még szerencse, hogy megcsináltattam, mielőtt átugrott volna a lánc.. (egyébként az új alkatrészt picit megreszeltem h keményebb e, hát nem.. ekkor kicsit csalódtam a VW-ben..)
150-ből kijött a vezérlés, kuplung és a munkadíj.
Azóta cserélve lettek a hátsó lengéscsillapítók, 10-ezrenként olaj és szűrő csere. Ha pörgetem ha nem, egy csepp olajat nem eszik ... kopp kopp. A 4 kerék hajtás roppant mókás télen (főleg kikapcsolt ESP-vel :P )
Egyszer sajnos hagyott út mellett..benzin pumpa feladta.. Csak gyári megy bele, 107 ezerért... Mondom akkor inkább eladom, mint hogy egy 10centis elektromotorért 100ezret adjak..kutatás következett, egy pesti garázs autósboltban kínait vettem 17 ezerért 2 év garanciával.. :)
Kapott egy új fejegységet, kicseréltem az összes gyári hangszórót, mellé erősítő mélyláda, így már koncert van a tütüben, persze csak szolidan. 
Apró bosszúságok vannak az autóval, pl 15ös téli lemezfelni nem megy rá a fékek miatt, csak 16-tól felfele. 
De próbálom rendszeresen megadni neki amit kíván. Gyertya csere nemrég volt. 
Télen elkezdett nyöszörögni ahogy dőlt kanyarban, most találtam végre egy olyan szervízt aki rájött, hogy a hátsó kereknél lévő lengőkarokban 2-2 szilent adja fel lassan a harcot és amiatt a hang, meg a gumi félrekopás :) Ahhoz képest h 4 kerekes, jól bírták a szilentek...még senki nem cserélte őket és most 205.000 km van a kocsiban... Szóval ez a következő projekt, plusz most kerék átrakásnál láttam, hogy megint az egyik gumi harang megadta magát..ez már a második..haverom passatja is elfogyasztott évente egyet :) De nagy gondja szerencsére nincs (kopp-kopp)

Nagyon szerethető autó szerintem, kényelmes, nagy, van benne ülésfűtés, elektromos minden lófütty, jók az ülések, 8 lufi, stb.

A fogyasztása:

-szigorúan betartva a 90et és csak közút 7,5l
-csak város, araszolgatás, 1-2 stb 9,5-10l
-teljesen vegyes használat 8,5l
-városon kívűl tolni neki ami kifér 9,5-10l

Minden nap megyek vele 2-300 km-t vegyesen és így nekem 8,5 l az átlagom. Egy gáz-rendszer beszerelésén erősen filózom.. 

Egyébként nem egy hirtelen haragos tipus, inkább nyugodt, de böszme erős. 140 km/h felett lehet igazán észre venni a 170 pacit :) Inkább egy túra mint versenygép. Olyan kis erős határozott karakán fajta :)

Lock full review www.8betting.co.uk 888 Bookmaker