Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmet arra, hogy az oldal jobb mükösése érdekében a Passat Klub Hungary weboldala is ún. "cookie"-kat, vagy "sütiket használ".
A webhely megnyitásával a felhasználó elfogadja az adatvédelmi nyilatkozatunkat.

Passat 2.0 PDTDI 103kW/140Le

Írta: nagyito88 on . Beküldve: Passat - B6 (2005-2011)

Autókereskedésben megláttuk az autót, ő lesz az a bizonyos első saját!

Vezetett szervizkönyv, leinformálható egri vw szervizben és amúgy is minden hibát kijavított az előző tulaj, csomagétben egy szett új ablaktörlő, meg akad még egy szenzor is, akkor nem tudtam még mire kell, azóta kiderült, hogy kipufogó gáz mérő, figyelő valami pontos neve nem maradt meg, mert motorteret nézve látom rajta hogy új a kinézete. Mibaj lehet belőle, ilyen összkép után? Felróható dolog kőfelverődések az autó orrán. Oké az javítható és az oly gyakran emlegetett szervizkönyvben található gondozott, karbantartott összkép miatt teljes mértékben elfogadható javítani való. Nem füstszagtól bűzlő belső tér. Igaz a jellegzetes hártyás burkolatok orvosolhatóak, úgynevezett nepper trükkel, simán huzd le a vékony műanyag gumishatású bevonatot. Ezek után kifogásolhatatlan belső tér, az is lett miután megcsináltam. Leszámítva a lámpakapcsoló lehámlott felületét, Ebay jó barátom pár ezerből megoldom. Szépen gondosan elmolyozgatok rajta hagy érezze a törődést. Másik dolog 2.0 TDI? Még a gondolat sem fordult meg bennem, hogy ekkora autóm lesz. Megvan, ami következő években a társam lesz VW Passat 2.0 PD TDI Comofortline 2005 évjárat B6 / 3C2 Bosch PD BMP motorkód. Második tulajdonos leszek.

Az autó szívünkhöz nőtt következő sorokban olvasandó dolgok ellenére. Vezetett szerviz könyv, egri VW szakszervizbe hordva. Km kicsit soknak tűnhet 324 XXX Km. Nem baj tekerve tuti nincs. Szlogen az adatlapon, ami ablakba lóg „Garantáltan csalódásmentes, költségmentes autó!” (Jó áron) no persze... Családtagok, rokonok, barátok, akik értenek az autóhoz, azt mondták, ha figyelsz, a szervizekre még 2 szer ennyit elmegy, nem igazak azok a PD-s horror mesék. Olyan mondta aki 1.9 PDTDI B5.5 boldog tulaja. Természetesen szakszervizbe kivittem az autót átvizsgálásra apu odaszólt, ismerettség megvolt, nem manipulált jajj dejó autó lóg a bele de nembaj jó ez szakvélemény. Törve nincs átmérték, kicsit csörög, a motornál, Generátor? Klíma kompresszor? Nagy baja nem lehet. Jó állapot és szervizkönyv, előző tulaj cserélt benne mindent, azannya nem spórolt gyári fékpofák. 2014. március kettőstömegű és kuplung csere. 2013. november fékek javítása s egyebek chrome díszléc csere. Rokon szerelője is megnézte. Áldását adta rá. Két szervizes után megmertem venni.

Kerestem szervizest, akihez hordhatom. Meg is találtam a VW szakszervizest, aki eddig kezelgette az autót. Ezentúl maszekban is vállalja. Ismerős volt neki, áh nagy hibája nincs… Megnyugtató szavak, szakembertől!

Kezdődik a feketeleves:
- Két jeladó csere kellett, mert panaszkodott a számítógép, meg huzamosabb ideig, ha azonos fordulatszámon tartottam, vészüzemre kapcsolt. Oké nem nagy érvágás, vezérműtengely és főtengely jeladó csere.
- Olajcserék, szűrő cserék, vezérmű, vízpumpa, hűtővíz, hosszbordás, feszítő csere. Mindenből a legjobb. Mert ugye első autó és csak meghálálja a törődést. Meg ugye jobb megelőzni a bajt. Így biztos a dátum.
- Kicsit sokáig indítózik. Az indító motorhoz vezető vezeték 10 cm-es szakaszon cserélve sérült szigetelés. Apró pénz a pöcc röff érzésért. Arcon mosoly. Nemsokára egybe a gép! 6000 ft megéri ám.

Jön vissza az autó. Szerelő, nem az igazi valami csörög, kinyomozza következő héten mondja. Ekkor a végzet pallosa már sunyin lógott az autó felett. Lett 2 hét ebből, majd csörög a teló, hát baj van tudunk beszélni? Mondom igen. Az a bizonyos lendkerék. Mondom az remek, mennyi? 120 000 magyar forint sok sok kedvezménnyel. Mondom csuda jó, de cserélve volt márciusba nálatok VW-nél. Szerelő válasza akkor rendbe van gariba csere lesz a történet vége elintézi. Meg is történt pár hét várakozás után 2014.11.17.-én. Gyári hibás volt, ingyen cserélve. Remek, de még csörög meg kellene nézni az Olajteknőt? Mondom oké, mikor? Most nincs időm 1-2 hét múlva? Rendbe, de nincs baja az autónak? Áh nincs csak megnyugvásképp szeretné megnézni. Mondom, használhatom? Persze nyugodtan. Mennék vele pestre oké? (Min 280km Eger-Pest oda vissza) Nem mentünk, úgy éreztem jobb, ha kimarad. Jól tettem, mint kiderül. Rákövetkező héten hétfőn tudná fogadni az autót, hazaviszi, megnézi a „szervizébe”. Ebből végül szerda lett.

Pénteken csörög, a telefon nehéz hangon baj van. Olaj pumpa és nagyon bánja, hogy nem nézte meg hamarabb. Mondom remek! Mennyi? A VW már nem gyárt ilyen javító szettet. 320 000 magyar forint és VW munkadíj a csere. Nem egyszerű meló így az se karcsú. Magamba temettem az autót. Ezt most így rászánni… Mert már láncos meghajtás nincs, csak fogaskerekesre átalakító szett… A hibás klímakompresszor, hiba oka: Nem tud kommunikálni a klímaelektronikával, már másodlagos probléma. Nyomozzunk a neten. Pár megoldás van, 1.9-es olajteknő és pumpa nagyon jó soha nem romlik el mondja neten a szaki. Vagy 3.0 olajpumpa és teknő, vagy másik 2.0 olajpumpa plusz teknő.
Van megoldás, nem olcsó, de közelébe nincs a 320 000 plusz munkadíjnak. Oké találtam egy korrekt szervizest, mert az, akihez eddig hordtam nem tud mit kezdeni. Rendes fiatal szakember. Van megoldás, és bőven a megjelölt ár alatt. Válasza az ár hallatán, azért két tökéletes motort rakok bele neked… Mondom oké, legyen igazad. Hétfőn bevittem hozzá, kedden vakarta a fejét, nem egyszerű eset. Mellékesen megjegyezte, hogy kb 5 km-en belül szétesett volna a vezérlés, mert a feszítő tartó csavar egy tervezési ballépés vw-nél, cserélik minden esetben, egyel nagyobb menetűre, beragasztják, és örök élet 1 500 Ft-s tétel. Ez nem történt meg nálam, hiába a szakszervizes állandó szervíz. Kedden kimentünk a szervizbe autó szétbombázva, lóg a motor bakon engem a rosszullét kerülget, te jó isten, ha ez beindul és egészséges lesz, az maga a csoda. Nyugtatott nem lesz baj. Hol vetted? Ott, ami a rendszámon van? Mondom igen. Az jó, fejcsóválás sorba jönnek hozzánk a kereskedésből vásárolt autók, amik hibamentesnek voltak beállítva. Mazda 6 porlasztó csúcsos és sorolhatnám az elhangzott autókat. Több sebből vérzett a történet. Az autó fő hibája az olajpumpa meghajtó lánc és fogaskerekes egység. A feszítő eltört és a feszítőt a lánchoz nyomó patron vette kezelésbe a láncot, ami tökéletesen végezte a dolgát hóhér szerepébe. Teltek a napok. Pénteken csörög a telefon (2014.12.19.). Mikorra kellene az autó? Mondom jövő hét kedd?
Jöhetsz, érte feleli, az autó csendesen ketyeg és remekül megy. Kérdezem mennyi a vége?
180 000 összesen. Szóban elmondja mi lett a megoldás. Ma átvettem az autót, harapja az utat.
Remek gép és nagyon egybe van. A megoldás Golf 4 olajteknő. A balansz tengelyek eltávolítva, nem árt a PD-nek, sok esetben így oldották meg. Igaz fél literrel több olaj kell bele, de az jobb a motornak.
Ezentúl tudom hova viszem az autót, hogy jó kezekben legyen. Átnézték, hibát nem találtak, sőt a klímakompresszornál is lehet az elektronika a ludas, vezetékezés, vagy programozási hiba. Azt kiderítik, addig pedig ECON módban lehet használni. Ezenkívül más hibát nem találtak, rendben van. Még azért picit állítottak ezt, azt, kicsit combosabb lett a menetteljesítmény. Nem lesz rá panaszom.
Jó gép ez!

Mint a fenti példa is bizonyítja, ritka a költségmentes autó, amit annak hirdetetnek, akár vezetett a szerviz könyv akár nem. A tapasztalt főállásban szervizesként dolgozó SZAK szervizes se akkora szakértelem. Ott a megoldás, hibás valami? Cseréljük. Hiába az átvizsgálás. Az olajpumpás csörgés megvolt az elején is. Amit kisebb problémának hittek, ami valójában volt. Valószínű az előző tulajnál ez tette be a kaput és a fenti ár miatt döntött a cserénél.

A kislányunk, mi csak így hívjuk párommal. Köszöni most jól van, élet erős aszfaltszakító ( nekem az ).
Bízunk benne, hogy így is marad még jódarabig. Rajtunk nem fog múlni. Terveimközt szerepel, hogy folytatóm az autó történetét, bízok benne vidámabb lesz.

Autó első forgalomba helyezése: 2005.06.-hó.
Amióta nálam van: 2014.06. hó eleje.
Vételáron felül eddig költöttem Kb 340 000 Ft-t alkatrészre, munkadíjra, folyadékcsere, szűrőcsere stb.
No persze téligumi szett költsége nincs benne az még erre rájön.

Megérte megvenni? Még ott tartok Igen, csak nagyobb érvágások ne legyenek.
Következő autó tervbeli típusa? Az elmúlt hónapok után Benzinest csak. Majd válltozik :)

2015.02.16.
Az autó múlt hét csütörtök óta Spuri adalékkal megy. Nemtudom, hogy placebo, avagy sem, de 1-2 ben mintha fürgébb lenne. Halkabban jár a motor és egyenletesebben. Kiváncsi vagyok mi lesz a vége. Fogyasztást 4.4l-re írja a computer.
Kiváncsian várom meddig hibamentes az autó... :(

Lock full review www.8betting.co.uk 888 Bookmaker