Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmet arra, hogy az oldal jobb mükösése érdekében a Passat Klub Hungary weboldala is ún. "cookie"-kat, vagy "sütiket használ".
A webhely megnyitásával a felhasználó elfogadja az adatvédelmi nyilatkozatunkat.

Passat 2.0 CR TDI 110 LE

Írta: HAL9000 on . Beküldve: Passat - B6 (2005-2011)

Első Passatom. Kombi, 5-ös manuális váltós. (Előző kocsim egy suzuki swift DDiS - ez egy hírhedt multijet, amit mégis sokan szeretnek, és főleg azok, akik számára ez egy optimális autó.)

Az első Passatom megvásárlása előtt a legfőbb kérdésem az volt, hogy a 110 LE vajon elég lesz-e nekem. (Egyáltalán elég-e 110 LE egy ekkora autónak?). Erre a kérdésre itt sem kaptam választ, ezért az alábbiakban ezt részletesen meg fogom válaszolni.

Az autó német eredetű, szervizkönyv rendben (VW szervizben megnézték, minden szervizadat a helyén van a rendszerben). Én vagyok a 2. gazdája; Futott km 216.000; A diagnosztika vállalható gondokat jósolt (kuplung, esetleg kettőstömegű, ami kb 160.000 Ft összesen - egyéb szervizben), egyébként az autó megkíméltnek, jó állapotúnak mondható.

Rövid nyaralásunk a Balatonon az utazás tekintetében igazi élmény volt (Debrecen-Balatonfüred, autópályán). A tempomat zseniális, a dual digit klíma nagyszerű, a csomagtér hatalmas, az autó szépen hajózik az úton. Fogyasztás kis városi előzménnyel 6,3 L / 100 km. Összességében elégedett vagyok.

Még nem döntöttem el, hogy szeretem-e az elektromos kéziféket, de a visszagurulásgátló jó ötlet. A műszerfal díszcsíkja zavaróan világít bele a bal első ablakba, a műanyagok recsegése segít eldönteni, hogy nem mercedesben ülök, hanem VW-ben. Araszolásnál gyakran leállogat a motor, ha nem taposom a pedált, ezért a kuplungot (esetleg a kettőstömegűt) a héten megpróbálom kicseréltetni.

Ezer kilóméter után elmondhatom, hogy kedvelem az autót. Éppen optimális. Azt gyanítom, hogy a trendline felszereltségre kért rá az első gazdája plusz extrákat, mindenesetre felszereltség tekintetében hasonló igényekkel álltam volna elő jómagam is. Az autó ebben a tekintetben tehát számomra ideális. Extrákból ugyanakkor sohasem elég...

Ami teljesítményt illeti, a gyenge kuplung miatt még nem sikerült teljes képet kapnom, de ha a szerviz után ezügyben nem lesz változás, akkor is elégedett leszek.
A vásárlás előtt két autó közül kellett választanom, és a másik egy, az összes létező extrával felszerelt, 170 lovas DSG váltós verzió volt. Ahhoz mérve ez a 110 LE gyengének tűnik, a DSG váltóhoz képest a manuál 5 fokozata pedig macerásnak. Néha arra gondolok, nem kellett volna kipróbálnom azt a másikat... Végül az ár, és az állapot, de legfőképpen a leinformálhatóság és a szervizmúlt döntött.

Mindenkit arra buzdítok, hogy alaposan mérlegeljen vásárlás előtt.

A 110 LE elegendő városon belül egy dinamikus, de nem kifejezetten sportos közlekedéshez. Elegendő országúton belátható előzésekhez (természetesen ismerni kell az autó korlátait), de kérdőjeles helyzeteknél soroljunk szépen vissza a totojázó francia autó mögé. Autópályán elég ahhoz, hogy emelkedőn felfelé csupán a tempomatot böködve gyorsuljunk el 130-ról 150-re könnyedén, helyet keresve magunk előtt, a mögöttünk 180-nal repesztő BMW elől menekülve, ahelyett, hogy a féket taposva bújnánk be valahová, hogy túléljük az emberi faj díszpéldányainak sebességpasszióit.

Összességében: A 110 LE normális, ésszerű, biztonságos közlekedésre lett méretezve, de ha sietünk, akkor is lesznek lehetőségeink. Dízel lévén élvezhetjük a 250 NM nyomatékot, a barátságos fogyasztást, és a visszafogott teljesítmény miatt vélhetően nehezebb lesz tönkretenni az autó alkatrészeit.
Őszinte leszek. 109 LE kevés lenne. A következő autóm reményeim szerint pár (3-4) év múlva egy Passat VII. Variant 140 LE DSG váltós autó lesz. De mindenképp az állapot, a leinformálhatóság és a szervizmúlt fog dönteni ;)

Lock full review www.8betting.co.uk 888 Bookmaker