Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmet arra, hogy az oldal jobb mükösése érdekében a Passat Klub Hungary weboldala is ún. "cookie"-kat, vagy "sütiket használ".
A webhely megnyitásával a felhasználó elfogadja az adatvédelmi nyilatkozatunkat.

Passat B7 1.6TDI "A PECH"

Írta: Spidi1 on . Beküldve: Passat - B7 (2011-)

Sziasztok. Tapasztalatomat mesélném el egy  B7 es kombiról. ( Németországban élek )

2015, Januárban elhatároztam hogy vásárolok egy autót ami aránylag fiatal és a tárcám is kibirja még. A sok nézelödés közepette és ismerös ajánlására betértünk egy kereskedésbe, ahol megakadt a szememegy metál ezüst Passat B7 en. (1.6 Tdi BluMotion) Sok autom volt, de ez szerelem volt azonnal, alukerék csilli villi ahogy kelll, 148.000 km csoda szép autó nem is ragozom. Na akkor mennyi az ára mi is a buktató, ugye Németországban rugalmasan megy minden ügyintézés, az auto 1 év garanciával adják át és plusz téli kerekekkel, az ára nem olyan vészes a km sem sok ezekbe az autokba álltalában. Kifizettem hazavittem, autóztam boldogan, nagyon megy alig fogyaszt és szép is, jól választottam. Na gondoltam eggyet irány haza Magyarországra megjáratom a kicsikét, a hazai levegő neki is jót tesz, vigyorral az arcomon elindultam. A Német pályán 160 -al simán mentem, átértem Ausztriába ST Pölten magasságában az arcomra fagyott minden, az autó egyszerüen megállt. Na itt volt az a pont hogy agyvérzést kaptam. Leállosáv amig gurult és stop, tanácstalanul ültem, néztem ki a fejemböl most mi lesz mennyibe fog kerülni...stb A vásárlás napjátol 2000 km tettem meg 1 hónap alatt. No akkor ÖMTC mert mást nem tudok, segitség kérés, persze nem akartak nagyon hajnalban kijönni....... na mindegy az autó elindult, de 2000 fordulatnál letilt és nem engedi feljebb egy henger nem megy. Nem baj 1 év garancia van az autón mibaj lehet kinoztam hazáig 60km/ó sebességgel a leállóban. Szerencsémre van egy jó barátom aki intézte is nekem a szerelöt Szombat reggelre csak jussak el odáig, eljutottam. Azonnal gépre tette sziv hang stb beteg szegény és nem is kicsit komolyabb mütétre lenne szükség, 1 henger nem megy a 3-as adja a hibajelet, ha megbontja akkor derülhet ki még sok minden kb 500.000 és lehet föle is.

Nem baj garanciális igy irány a szakszerviz ha egyszer javitani kell akkor ott legyen igy a német nem tud belekötni.

A szervizbe igen korrektek voltak kinyitották a szemem hogy beszéljek a garanciat adó biztositóval nehogy meglepetések érjenek. Árajánlatot adnak a javitásról és azzal menjek a pénzem után. Nem ragozom A NÉMET GARANCIA SEM JOBB MINT MÁS PERSZE NEM FIZETNEK MERT A PORLASZTÓ CSÚCS NEM TARTOZIK A GARANCIÁLIS DARABOK KÖZÉ. Ujabb sokk na mindegy javitsák meg és majd meglátjuk. A javitás 3 nap alatt elkészült, a szerviz amit igért mindent betartott csak jót tudok mondani róluk, a végösszeg 305.000 Ft porlasztócsucs csere  az 1 hengerbe és a hozzá valók. Átvettem az autót elindultam Németország felé, az autó csendben tette a dolgát 180 nál is csendbe ment, ujra mosoly az arcomon. Azota is csak megy semmi gondom vele,a német erre mondta hogy PECH. Nem bántam meg ezt a választásom a mindennapokban használom de csak jot tudok mondani, a fogyasztása 70l L/full tanknál a computer 1360 km megtételét jelzi. Nekem 5.2 alá még nem sikerült levinnem, de ekkora kasztni mozgatásához azt hiszem ez elfogadható. Az autó dinamikusan teszi a dolgát, a kanyarokban sem jön zavarba, igaz a hatodikat a hosszu utakon lehet csak kihasználni, a rádiója nagyon szépen szól, egyszóval ajánlani tudom mindenkinek aki egy középkategoriás málhás szamarat akar, egy kis dinamikával.

 

2015.05.02  folytatás...

Sziasztok

Nos a javitás óta elmentem vagy 5000 km-et az autóval és nem szépitem igen keményen használtam, gondoltam ha meg akar álni akkor azt minél elöbb tegye meg és legfeljebb felgyujtom majd mérgemben de egy vasat sem vagyok hajlandó rákölteni mostanában. Minden nap használom az autót munkába oda vissza és a plusszok kb ez napi 100 km és a hétvégeken kirándulás csavargás,még otthon is voltam vele egyszer.Lassan sajnáltam is már az autót, tartósan 160-170 km/h és lendületes gyorsitások igy a fogyasztása 5.8l - 6.2l között volt mérhetö de semmilyen betegsége nem jött elö, csendesen szinte megalázóan türte hogy taposom. Azt hiszem kibékültem vele ujra, bebizonyitotta hogy jo kis autó. Azota jóbarátok lettunk és bevallom most kap egy kis pluszt, rendeltem hozzá egy tunning-boxot igy ha igaz +20 LE  lesz még tartalékban. Most még várom hogy megjöjjön kiváncsi leszek hogy fog muzsikálni.

 

Sziasztok.    Folytatás.......2015.07.14.

Ujra folytatnám a tapasztalataimat a Passat B7 kombiról.

Nem is tudom hol kezdjem, 164.000 km nél körbe fékeztettem az autó komplett tárcsák, betétek, az ajánlat itt Németországban 980 €  tokkal vonoval, ugy rohantam ki a szervizböl mint Zrinyi a várból, hogy az a.....ennyiért autót veszek, jött ki belölem. Na akkor mint jó Magyar nekiültem a netnek,és otthon keresgéltem, inkább haza megyek otthon javittat. Beszéltem az otthoni szerelömmel negyed árból kihozza,na ez akkor kipipálva. nekiindultam az utna ráértem nem kellett sietne igy 100-110 km/h nál nem mentem többet Az elsö meglepetés Ausztriában ér, de kellemes, beálltam tankolni és alig tudtam rátölteni a 370 km megtétele után. Böszen nyomkodtam a koputert mit is ir, NA ITT JÖTT A VIGYOR A SZÁMRA  4.3 L/100km alig hittem a szememnek. Lenulláztam elindultam, pár km megtételeután ujra nyomkodtam és lön csoda a gép azt irta teletankal, 1420 km a megtehetö ut, uh na gondoltam ezt kipróbálom. Igy is lett hazamentem javitás megvolt, jöttem mentem, elindultam vissza Németországba, 1240 km megtétele után tankoltam de a gép még mindig azt irta van benne 340 km -re való üzemanyag. 53 litert sikerült beletankolnom de ugy, hogy szinte beletapostam. Nagyon megvagyok elégedve az autóval, ujra nagy barátságot kötöttünk, ekkora bodé ilyen kevéssel elmegy hát ezen én is csodálkozom mindig.Csak ajánlani tudom mindenkinek.

 

Folytatás,  2015 09.07   Tuning Box

Sziasztok

Kb 1 hónapja jött meg a tuning box amit rendeltem a tipushoz, mert gondoltam jo lenne ha haladósabb lenne kicsit. Megjött azonnal ugrottam és szereltem is be. A beszerelés roppant egyszerü minden gyári csatlakozoval megoldott, igy ez kb 2 perc volt. Persze azonnal mentem is probálni, hát azt hiszem a várakozásom nagyobb volt, én naiv azt hittem azonnal egy verseny autót kapok, hát nem. Nem mondom ha rugom neki nagyon jólmegy dinamikus vannak tartalékai igy elözni is egyszerübb. A használat során már 5000 km is mentem vele, a fogyasztás csökkenésröl nem tudok beszámolni, de hogy abelsö sávban haladok mindig az biztos. 150-160 km/h sebességet lazán tartja és megindul ha tolom még neki. Az eddigi emelkedökön ahol eddig 5-böl kapcsoltam vissza 4-be most nem kell csak lenyomom a pedált és elindul.Összeségében nem bántam meg, másoknak is ajánlani tudom, a fogyasztása nekem olyan 4,8 liter, ami szerintem nem rossz egy ekkora teknötöl. Amióta benn van a box azóta megint csak temposabban haladok és élvezem az autózást, persze a belsö sávban :-)  

Összegezném az egészet Mindenkinek csak javasolni tudom egy esetleges vásárlás esetén.

 

Sziasztok.  2015.11.04. Folytatás

Igazából semmi újat nem tudok mondani az autó teszi a dolgát csak tankolok bele és nyomom a pedált, szépen csavarodnak bele a km -ek nagyon megvagyok elégedve. Hibajelenség:  00000   semmi :-)

Nevetés  Spidi

Lock full review www.8betting.co.uk 888 Bookmaker