Figyelem! A regisztráció ideiglenesen lezárva!

  Kedves Látogató!
  A Passat Klub Hungary weboldal új verziójának fejlesztése folyamatban van, ezért a regisztrációt átmenetileg lezártuk, hogy az adatbázis változatlan maradjon az átállás ideje alatt.
  Köszönjük a megértést és türelmet!


 

  • slide vin
  • slide tsi all
  • slide ea111
  • slide ea211
  • slide ea113
  • slide ea888
  • slide ea189
  • slide ea180
  • VAG alvázszám értelmezése

    Ahogy nekünk, embereknek is van egyedi azonosítónk személyi igazolvány formájában, úgy az autók is rendelkeznek egyedi azonosítóval, ami nem más, mint az alvázszám.
    Az alvázszám általános rövidítése a VIN (Vehicle Identification Number).

    Bővebben
  • Megújult a Passat Klub Hungary!

    Sok-sok előkészítő munka után megújult a Passat Klub Hungary weboldala, ami nem csak kinézetében változott meg, hanem minden elemében.

    Bővebben
  • TSI-t, de melyiket?

    Immáron 20 éve, hogy a Volkswagen AG konstruktőrei sorozatgyártásba állították az első, közvetlen befecskendezésű szívó motorjait, amit aztán gyorsan követtek a turbófeltöltésű motorok. Hiába a többszörösen elnyert Az Év Motorja díj, ezek a motorok hosszú-hosszú évekig, a megbízhatatlanságuk miatt, a mai napig, beárnyékolják a márka nevét.

    Bővebben
  • Az EA111 motor jellemzői

    1985-ben az EA801-es sorozatot váltotta az EA111-es sorozat Ezt a motorcsaládot, a sok korszerűsítés eredményeként, öt különböző sorozatra osztotta a gyártó. Átmeneti, MPI, HTP, FSI és TSI.

    Bővebben
  • Az EA211 motor jellemzői | 1.0 MPI, 1.4, 1.5 TSI

    Az EA211 négyhengeres VW motorcsaládot 2011-ben mutatták be először, ami szinte teljes egészében leváltotta az EA111 sorozatot. A motorok a hengerűrtartalma 1,0 l -től, 1,6 l-ig terjed, és az alapmotor egy 1,4 literes 103 kW -os TSI motor.

    Bővebben
  • Az EA113 motor jellemzői | 2.0FSI, 2.0TFSI

    A VW EA113 négyhengeres motorszériát először 1996-ban mutatták be, mint a népszerű EA827 hajtáslánc evolúciós helyettesítőjét . A belső égésű motornak sok változata létezik, beleértve a turbófeltöltést és a közvetlen üzemanyag-befecskendezést.

    Bővebben
  • Az EA888 motor jellemzői

    A VW EA888 közvetlen-befecskendezésű turbómotort először 2006-ban mutatták be, és a mai napig a konszern szinte minden tömegmodelljében (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) használják. Ezeknek az erőforrásoknak négy generációja van, de ha a nullát is beleszámítjuk, akkor öt.

    Bővebben
  • 2.0l TDI Common Rail Motor | EA189

    A Volkswagen AG harmadik generációs TDI motororja, az EA189-es kódjelet viseli, amelyet 2007-ben mutattak be és 2008-ban került sorozatgyártásba. Az EA rövidítés a fejlesztési sorrendre utal. Az előd a VW EA188 sorozat volt , amely PDTDI néven ismert.

    Bővebben
  • Az 1.9 TDI motor | EA180

    A Volkswagen AG, az EA180 dízelmotorok családját, 1991 és 2006 között gyártotta és a német konszern, szinte teljes terjedelmű modellcsaládjába beépítették. Az EA rövidítés a fejlesztési sorrendre utal. Az előd a VW EA086 sorozat volt, amely az előkamrás Dízelek családját alkotta, 1978 és 2003 között.

    Bővebben

Üdvözlünk a Passat Klub Hungary honlapján!

A klub 2009 tavaszán alakult, néhány lelkes Passat tulajdonos összefogása eredményeként.
A Passat Klub Hungary egy rajongói klub, melyet magánemberek alakítottak, és szerveznek.
A klub hivatalosan nem kapcsolódik a Volkswagenhez, azonban a Passat  Klub Hungary és a Porsche Hungaria között van egy együttműködési megállapodás, melynek keretében
a felek a lehetőségeikhez képest segítik egymást.
Ha már van Passatod, akkor ne habozz, csatlakozz hozzánk és facebook csoportunkhoz!

Modelltörténet

  •         

Ajánlott olvasmányok

2021:Június 04

Nyakunkon a nyár! Rendben van a klímád? Ispán Zoltán részletesen elmagyarázza a légkondicionáló rendszer felmerülő hibáit.  Hamarosan...

2021:Január 12

Az elektromechanikus parkolófék. Ha kíváncsi vagy hogy működik az elektromos rögzítőfék (elektromos kézifék :D), akkor bonts egy sört és olvasgass. ;) Bővebben...

2020:Okt. 16

Ajánlott szakemberek. Az itt látható szakembereket nyugodt szívvel ajánljuk tagjainknak. Bővebben...

2020:Aug. 06

Ideális motorfordulat a DPF regenerálásához. Megpróbáltunk eloszlatni pár tévhitet a DPF regenerálásával kapcsolatban. Bővebben...

2020:Szept. 27

Az 1.9 TDI motor. Mélyreható működésleírás a legendás 1.9 TDI motorról. Bővebben...

2020:Március 16

DPF - Akarod tudni, mikor regenerál az autód? Egy telefonos alkalmazás és egy interface segítségével láthatod, hogy mikor regenerál az autód, sok-sok élő adat kíséretében. Bővebben...

2020:Február 20

Volkswagen logók-feliratok cikkszámai.  Bővebben...

2017:Május 21

Passat B6, B7: Parkolófék motor pótlása. Ha beragad a parkolóféked, ebben a leírásban segítséget kaphatsz. Bővebben...

2012:Július 31

Amit a PD elemekről tudni kell. A leírásban látható, hogy a B6 Passatoknál, melyik motoroknál voltak PD elem problémák. Bővebben...

2010:Május 19

Ablakemelő működtetése gyári távirányítóval. Passat B5, B5.5  Bővebben...

Passat B9 - Benzinmotorok adatai.

Motorkód CSS DJS DLE
Hengerűrtartalom (L) 1.395 1.395 1.395
Teljesítmény (kW) 110 110 110
Nyomaték (Nm) 250 250 250
Furat (mm) 74.5 74.5 74.5
Löket (mm) 80 80 80.0
Sűrítési arány 10.0:1 10.0:1 10.0:1
Oktánszám 92 92 92
Befecskendező rendszer / Gyújtásrendszer Közvetlen befecskendezés Közvetlen befecskendezés Közvetlen befecskendezés
Gyújtási sorrend 1-3-4-2 1-3-4-2 1-3-4-2
Kopogásérzékelés Igen Igen Igen
Turbófeltöltés Igen Igen Igen
EGR (kipufogógáz visszavezetés) Nem Nem Nem
Változó szívócső Igen Igen Igen
Vezérműtengely vezérlés Igen Igen Igen
Másodlagos levegő Nem Nem Nem
Kibocsájtási szabvány C5 C6 C6

---------------------------

 

Motorkód DBF DKV DKX DPL DTJ DTH
Hengerűrtartalom (L) 1.984 1.984 1.984 1.984 1.984 1.984
Teljesítmény (kW) 137 137 162 137 162 137
Nyomaték (Nm) 320 320 350 320 350 320
Furat (mm) 82.5 82.5 82.5 82.5 82.5 82.5
Löket (mm) 92.8 92.8 92.8 92.8 92.8 92.8
Sűrítési arány 11.65:1 11.65:1 9.6:1 11.65:1 9.6:1 11.65:1
Oktánszám 95 95 95 95 95 95
Befecskendezési rendszer/Gyújtás Közvetlen befecskendezés Közvetlen befecskendezés Közvetlen befecskendezés Közvetlen befecskendezés Közvetlen befecskendezés Közvetlen befecskendezés
Gyújtási sorrend 1-3-4-2 1-3-4-2 1-3-4-2 1-3-4-2 1-3-4-2 1-3-4-2
Kopogásérzékelés Igen Igen Igen Igen Igen Igen
Turbófeltöltés Igen Igen Igen Igen Igen Igen
EGR (kipufogógáz visszavezetés) Nem Nem Nem Nem Nem Nem
Változó szívócső Igen Igen Igen Igen Igen Igen
Változó szelepvezérlés Igen Igen Igen Igen Igen Igen
Másodlagos levegő Nem Nem Nem Nem Nem Nem
Kibocsátási szabvány C5 C6 C6 C6 C6 C6

--------------------------------

Motorkód DJZ DUK DXJ
Hengerűrtartalom (L) 1.395 1.395 1.395
Teljesítmény (kW) 110 110 110
Nyomaték (Nm) 250 250 250
Furat (mm) 74.5 74.5 74.5
Löket (mm) 80.0 80.0 80.0
Kompresszió arány 10.0:1 10.0:1 10.0:1
Oktánszám 92 92 92
Befecskendező rendszer / gyújtórendszer Közvetlen befecskendezés Közvetlen befecskendezés Közvetlen befecskendezés
Gyújtási sorrend 1-3-4-2 1-3-4-2 1-3-4-2
Kopogás érzékelés Igen Igen Igen
Turbófeltöltő Igen Igen Igen
EGR (kipufogógáz visszavezetés) Nem Nem Nem
Változó szívócső Igen Igen Igen
Változó szelepvezérlés Igen Igen Igen
Másodlagos levegő Nem Nem Nem
Kibocsátási szabvány C5 C6 C6