Fő tartalom átugrása
TIPP! A táblázatok miatt, javasolt a mobil fektetett nézet, vagy asztali számítógép használata!

DQ250 – 6 sebességes, olajfürdős DSG váltókódok és feltöltési mennyiségek.

 

DSG® 02E DQ250 elsőkerékhajtás
JPJ HQL, HXS HFQ, GSS, HQF, HQL, HXS, JPJ, KCU, KMX, KQC, LTE, LTF, LQV HYC, HTB, JPQ, KDA, KPS, KMW HYC, HTB, JPQ, KDA, KMW, »KPS«, LQT, LTD »LQY«, LTK, MLZ HBR, HXX,
2,0 l - 88 kW, TDI 2,0 l - 90 kW TDI 2,0 l - 100-, 103-, 105 kW TDI 2,0 l - 120 kW TDI 2,0 l - 125 kW TDI 2,0 l - 125-, 147 kW, FSI turbó 3,2 l - 184 kW FSI

 

DSG® 02E DQ250 összkerékhajtás
»HXX«, HBR, JPY, JVY, JYW, KDF, KPZ, KNK, LRE, LTT JQZ, KJL, KNM, LHS, LHQ, KQB, LRH, LTW MKM, MMH        
3,2 l - 184 kW FSI 3,6 l - 220 kW FSI 2,0 l - 125 kW TDI        

 

Feltöltési mennyiség 02E DQ250 két tengelykapcsolós sebességváltó
Első feltöltés a gyárban 6,9 l ... 7,2 l
a gépkocsitól és a sebességváltó gyártási időpontjától függően
Cseremennyiség Kb. 5,2 liter
Cseremennyiség, csak a mechatronikai egységnél, ki- és beszerelés (a sebességváltó beszerelve) 3 ... 4 liter
Kenőanyag: → DSG®-váltóolaj G  052 182 A2

 

Feltöltési mennyiség Szöghajtómű elöl
Első feltöltés 0,9 l
Csere Élettartam feltöltés, csere nélkül
Kenőanyag Hajtóműolaj G 052 145

 

A DSG olajszűrőt nem kell minden esetben kicserélni. 

A szűrőt nem kell kicserélni, ha: 
- A váltóolajhűtőt vagy annak O gyűrűit kicserélték és az olajba nem került hűtőfolyadék. 
- A kapcsolótengely tömítőgyűrűjét kicserélték. 
- A kihajtótárcsa vagy a kihajtótengely tömítőgyűrűjét kicserélték. 
- A mechatronikai egység, a két tengelykapcsolós sebességváltó vagy az olajszivattyú tömítetlen fedelét kicserélték. 
- A sebességváltó bemenő fordulatszám jeladót -G182- a tengelykapcsoló hőmérsékletjeladóval -G509- kicserélték. 

A szűrőt ki kell cserélni, ha: 
- Elérkezett a 60.000 kilométer karbantartási intervallum ideje. 
- Hűtőfolyadék került az olajba. 
- Fémforgácsot találtak az olajban. 
- A tengelykapcsoló megégett vagy mechanikusan meghibásodott.